tiistai 1. joulukuuta 2015

DECEMBER

Vihdoinkin se on täällä!

Kaikki, mikä liittyy jouluun on niin kaunista. Jouluvalot, joululaulut ja joulukuusi! Ja se tunnelma... Meille tulee viikonloppuna kuusi, ja koristellaan koko koti koristein! Joulu täällä tulee varmasti olemaan täysin erilainen kuin Suomessa. Suvussamme ei ole enää pieniä lapsia, joten joulut ovat olleet jo monta vuotta rauhallisia ja "aikuismaisia". Täällä taas on yksi pikku prinsessa (ts.täystuho), jonka kanssa joulu saattaa olla aikamoista rumbaa. Pipareita me aiotaan kuitenkin leipoa yhdessä, vaikka jo sieluni silmin nään, kuinka hinkkaan keittiötä puhtaaksi kaikesta jauhosta ja taikinasta vielä keskiyöllä. Mutta ei se haittaa!




Harmittelin toissapäivänä mun perheelle Skypessä, kun täällä ei myydä oikein joulukalentereita(ainakaan kivoja sellaisia). Niin kappas vaan, eilen aamulla postista tulla tupsahti mulle Muumi-joulukalenteri! Hassua, miten voikaan olla niin iloinen yhdestä joulukalenterista. Meille kävi vielä aika hauskasti. Nimittäin menin heti innoissani kertomaan muille auppareille mun joulukalenterista, ja myös toinen auppari oli saanut samaan aikaan - täsmälleen saman - kalenterin Suomesta perheeltään :D




Sain tietää jo vähän ajoissa mun joululahjan. Mun hostit varasi meille eilen matkan BARCELONAAN 21.-23.12.! Siellä taidetaan juhlia joulua vieläkin isommin kuin täällä(googletin vähän). Kuvissa ainakin jouluvalot ja -markkinat näyttivät todella kauniilta. En malta odottaa, että päästään sinne! 

Hyvää joulun odotusta kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti