sunnuntai 29. marraskuuta 2015

Uusi viikko, uudet kujeet

Mulla on ollut niin kiva viikko täällä. Tällä viikolla löysin ihan meidän vierestä tosi kivan salin. Olin jo aiemmin googlettanut meidän lähellä olevia saleja, mutta tälle kyseiselle salille eksyin täysin vahingossa. Kävin sisällä pyörähtämässä, ja vakuutuin ihan täysin. Laitteet on ihan uusia, naisille on kaksi kertaa viikossa oma aika, hintaan kuuluu ryhmäliikunnat ja salilla on SAUNA. Ja mikä parasta, matka kotoa salille kestää alle 5 min. Oon niin innoissani!


Leivottiin keskiviikkona kotona suklaakeksejä, ja niistä tuli taivaallisen hyviä! Ajattelin tehdä mun hosteille ensi viikolla makaroonilaatikkoa joku ilta. Ainoa ongelma on vaan toi meidän kaasu-uuni. Se toimii vähän eri tavalla kuin sähkö-uuni, johon oon tottunut Suomessa. Keksejä paistaessa se oli ihan hyvä, mutta saa nähdä miten makaroonilaatikon kanssa käy :)

Perjantai-aamuna kävin kokeilemassa mun salia, ja koko paikka oli ihan tyhjä! Siellä tais olla yksi nainen mun lisäksi. Illalla vietettiin kotona sitten tyttöjeniltaa, kun mun host-isä meni yöksi töihin. Syötiin herkkuja ja katottiin sellainen Disney-elokuva kuin "Tangled", joka taitaa olla suomeksi "Kaksin karkuteillä". Se oli tosi hyvä ja hauska! 

Eilen aamulla mulla alkoi kielikurssi. Siellä oli ihan hauskaa ja meillä oli kiva opettaja. Kurssin jälkeen näin toisen suomalaisen aupparin Tean Oxford Streetillä. Pyörittiin vähän aikaa kaupoissa, kunnes jatkettiin matkaa kohti London Bridgeä ja The Clink -vankilamuseota. Mentiin museoon yhdessä Emilian ja Emman kanssa. Pakko myöntää, että se paikka oli vähän karmiva. 






Museon jälkeen päätettiin mennä "yhille" jonnekin. Löydettiin tosi rento ravintola nimeltänsä The Slug and Lettuce! Se paikka oli niin kaunis kaikkine jouluvaloineen ja -kuusineen. Tarjoilijatkin oli mukavia!




 

   
Ruoan jälkeen kello oli sen verran vähän ja meillä oli niin hauskaa, että päätettiin lähteä vielä SOHOlle drinkeille. Keskustassa on nyt niin lämmin tunnelma, kun joka puolella on jouluvaloja. Pysähdyttiin varmaan jokaisten jouluvalojen luokse ottamaan kuvia :D








Eilinen ilta tyttöjen kanssa kruunasi koko viikon. Tänään aion olla vain kotona, ja valmistautua uuteen viikkoon :) 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti